top of page

איך נראה קמפיין לידים טוב

בתמונה הראשונה אנו רואים קמפיין בפייסבוק.

מס' האנשים שצפו בקמפיין שלנו הוא 64,471 החשיפה לקמפיין היא מעל 160K אנשים וזאת מכיוון שחלק מהאנשים נחשפו לקמפיין יותר מפעם אחת בשיטת הרימרקטינג קצר. ניתן לראות את כמות הלידים, עלות ממוצעת של כולם.. והכי חשוב - את דירוג המודעה שלכם וההמרות שלה

מה שבעצם אומר כמה המודעה שלכם רלוונטית וטובה, קמפיין בפייסבוק כמו קמפיין בגוגל צריך להיות מנוטר לפי העסק או האומן... כך יוצרים קידום ביוטיוב וברשתות החברתיות בצורה נכונה ותקינה כך מבינים שקמפיין ביוטיוב או קמפיין פייסבוק הוא טוב, מניב פירות מהירים וטובים. נ.ב. תמיד תבדקו את איש הפרסום שלכם בתוצאות. קמפיינים ביוטיוב או קידום סרטונים ביוטיוב מזמן הפך להיות הדבר הבא!!

Commenti


פוסטים מומלצים

פוסטים אחרונים

ארכיון

עקבו אחרינו

  • Instagram Social Icon
  • Facebook Social Icon
bottom of page