top of page

אזהרה !! הכסף שלכם נזרק לחינם. מסר חשוב לכל העצמאיים והעסקים הקטנים שבינינו.

מסר חשוב לכל העצמאיים והעסקים הקטנים שבינינו.

הגיע הזמן פעם אחת ולתמיד להסביר מעט ואולי לשבור לכמה אנשים את המיתוס הקיים היום בשוק.

חברים שלי. צאו מזה.

אתם לא יכולים לעשות פרסום ברשתות החברתיות לבד!

ואני לא מתכוון לא יכולים פיזית, כי לרשום סכום כסף וללחוץ "קדם" או "פרסם" או לעשות "BOOST-POST" או אפילו לבנות קמפיין, אתם יכולים. אבל כמה תוצאות יהיו??

זה יהיה אפקטיבי בדיוק כמו ללכת לפתוח בסטה באמצע המדבר ולמכור גלשנים. כי אם אתה לא מוכר ליד הים במקום שבו הכי הגיוני שהקהל יקנה גלשן. זה סתם בזבוז זמן וכסף בעבורך. וזה בעצם מה שהרוב בעצם עושים, נותנים לאלגוריתם של פייסבוק להחליט למי הוא מפרסם את התוכן שלכם.

יכול להיות באמת שהמוצר שלכם פצצה. אבל מי אמר שהפייסבוק מציג את המודעות שהכנתם לאנשים שהמוצר שלכם מעניין אותם או נוגע אליהם?

קחו לדוגמה חנות פלאפונים. אם תפרסמו מגן מסך לאייפון והפרסום יוצג לבעלי מכשירי אנדרואיד בלבד. מה בעצם עשיתם פה? את כמה מתוכם זה יעניין? עוד דוגמה? פרסמתם חנות בגדי נשים בתל אביב, חנות שלא עושה משלוחים.

ורוב קהל הלקוחות שנחשף אל המודעה הוא בכלל גברים מאיזור הצפון.

אז מה הרווחתם פה בעצם? יצרתם באזז ומודעות אבל במקום שאין לכם גישה ישירה אליו. בסופו של דבר, גם אם הגיעו לקוח או שניים תסכימו איתי שאתם מכוונים ליותר ולהרבה יותר. אז..

בשביל לעשות פרסום ממומן צריך ללמוד לדעת מה מותר לעשות ומה אסור. אילו פוסטים לא יעברו אישור ואילו פוסטים יאושרו מיידית. איך לטרגט קהל יעד נכון שייחשף למודעה שלך, בכדיי שהכסף שאתם מוציאים על חשיפות יבוזבז על קהל רלוונטי עבורכם שיש לו עניין במוצר שלכם ולא סתם יבוזבז על קהל שאין למודעה שלכם שום ערך עבורו. צריך ללמוד איך לכתוב מודעה שתמשוך את הלקוח להמשיך לקרוא ולקנות.

צריך לדעת איך ליצור טפסי לידים מושכים ומפוצצים שיגרמו לכולם להשאיר פרטים ולחכות לטלפון מכם בקוצר רוח.

בנוסף צריך קצת ידע באיך להפיץ מבצעים בצורה הנכונה ללא הפסדים, איך לבנות ללקוח טריגר ואיך לכתוב בצורה שיווקית.

וכן, את הכל אתם צריכים לעשות לבד.

ויש לכם גם עסק על הראש זוכרים?

אז בפעם הבאה כשמישהו יציע לכם לוותר על פרסום או נסות ולעשות לבד קידום ולבזבז כסף . או שתלכו ללמוד בצורה מקצועית איך עושים את זה ותעשו לעצמכם בצורה הטובה ביותר, או שתתנו למקצוענים. אל תוותרו על זה ותישארו בינוניים.

כי ללחוץ "קדם" או BOOSTPOST ולזרוק לפח ערימות של כסף

-כולם יודעים- לא צריך להיות גאון בשביל לדעת ללחוץ על ה"כפתור" וזה בדיוק מה שפייסבוק או אינסטגרם רוצים שתעשה. ומצד שני

למשוך לקוחות פוטנציאלים חדשים ולחסוך בעלויות הפרסום - רק מי שחי את המקצוע באמת מצליח.

אז קחו אויר, תישענו על הכיסא שלכם, תמצאו לכם מישהו מקצוען שאתם סומכים עליו ותנו לו את המפתחות. אל תהססו לשאול שאלות, להתעניין, ויותר מזה. תציפו אותו ברעיונות, בדעות, בספקות, בחלומות [ כמובן לגבי העסק ;) ] , תהיו חלק מחווית הפרסום שאותה אתם רוצים להעביר לאותו לקוח שיראה את המודעה. תנו לו להבין את העסק שלכם לפרטי פרטים בכדי שיוכל לנתח נכון ולדעת כיצד ובאיזו צורה יהיה נכון ביותר למשוך את קהל היעד. וכמו שלא הייתם מנסים לחסוך ולעשות לבד את העבודה של מכונאי הרכב שלכם או של מנהל החשבונות שלכם בעסק.

כך באותה מידה אל תנסו לחסוך על הפרסום שלכם דבר שהוא כלכך חשוב והכרחי.

כי זה יעלה לכם ביוקר!

תשחררו את המושכות של העסק ותנו למקצוענים לעשות את העבודה.

כי חבל על כל שקל שתבזבזו בפרסום עצמאי. ותמיד, אבל תמיד. תהיו מעורבים.

Comments


פוסטים מומלצים

פוסטים אחרונים

ארכיון

עקבו אחרינו

  • Instagram Social Icon
  • Facebook Social Icon
bottom of page